آموزش آنلاین در زمان همه‌گیری کووید-19: ارزیابی تجربۀ مدرسان و دانشجویان از ساناکو

نویسندگان

  • نسرین غوار پروفسور علوم زبان و آموزش، آزمایشگاه بین رشته‌ای آموزش و تعلیم دانشگاه باجی مختار، عنابه، الجزایر.

DOI::

https://doi.org/10.22046/LA.2022.16

کلمات کلیدی:

کووید-19, ساناکو, آموزش الکترونیکی, ارزیابی مدرسان, ارزیابی دانشجویان

چکیده

با همه‌گیری جهانی کووید-19، در مارس 2020 دانشگاه‌ها به عنوان بخشی از روند قرنطینه تعطیل شدند. در الجزایر، تصمیم گیرندگان از مدرسان خواستند که آموزش الکترونیکی را با استفاده از تمام راه‌های ممکن جهت تکمیل برنامه‌های درسی بکار گیرند. در گروه زبان انگلیسی، دانشگاه باجی مختار، عنابه، الجزایر، پلتفرم ساناکو به عنوان پلتفرم رسمی آموزش الکترونیکی در طول قرنطینه پیشنهاد شد. به منظور بررسی تجربه و ارزیابی مدرسان و دانشجویان زبان انگلیسی از پلتفرم ساناکو به‌عنوان یک بستر یادگیری/آموزش آنلاین کارآمد، از دو پرسش‌نامه؛ اولی برای معلمان و دومی برای فراگیران به‌عنوان ابزار تحقیق استفاده شد. نتایج نشان داد که ساناکو در دوران قرنطینه مفید بوده است، هر چند مدرسان و دانشجویان با مشکلات خاصی مواجه بوده‌اند.

##submission.downloads##

چاپ شده

2022-09-01

شماره

نوع مقاله

مقاله

##plugins.generic.recommendBySimilarity.heading##

<< < 1 2 3 4 > >> 

##plugins.generic.recommendBySimilarity.advancedSearchIntro##