آموزش آنلاین در زمان همهگیری کووید-19: ارزیابی تجربۀ مدرسان و دانشجویان از ساناکو
DOI::
https://doi.org/10.22046/LA.2022.16کلمات کلیدی:
کووید-19, ساناکو, آموزش الکترونیکی, ارزیابی مدرسان, ارزیابی دانشجویانچکیده
با همهگیری جهانی کووید-19، در مارس 2020 دانشگاهها به عنوان بخشی از روند قرنطینه تعطیل شدند. در الجزایر، تصمیم گیرندگان از مدرسان خواستند که آموزش الکترونیکی را با استفاده از تمام راههای ممکن جهت تکمیل برنامههای درسی بکار گیرند. در گروه زبان انگلیسی، دانشگاه باجی مختار، عنابه، الجزایر، پلتفرم ساناکو به عنوان پلتفرم رسمی آموزش الکترونیکی در طول قرنطینه پیشنهاد شد. به منظور بررسی تجربه و ارزیابی مدرسان و دانشجویان زبان انگلیسی از پلتفرم ساناکو بهعنوان یک بستر یادگیری/آموزش آنلاین کارآمد، از دو پرسشنامه؛ اولی برای معلمان و دومی برای فراگیران بهعنوان ابزار تحقیق استفاده شد. نتایج نشان داد که ساناکو در دوران قرنطینه مفید بوده است، هر چند مدرسان و دانشجویان با مشکلات خاصی مواجه بودهاند.
##submission.downloads##
چاپ شده
ارجاع به مقاله
شماره
نوع مقاله
مجوز
حق نشر 2022 NESRINE GHAOUAR
این پروژه تحت مجوز بین المللی Creative Commons Attribution 4.0 می باشد.
فصلنامه هنر زبان یک مجله دسترسی آزاد است و مقالات پس از پذیرش در دسترس عموم قرار می گیرند و استفاده از آن با ذکر منبع آزاد است